חברת המוקדים של טלכלל מתמחה בהקמה וניהול מוקדים, הפעלת מערכי שירות, מכירות, ומידע בשילוב מערכות טכנולוגיות ומתן מענה רב ערוצי לפי דרישות הלקוח, כגון: שירותי שליחת הודעות טקסט, מערכות מידע קוליות IVR, מייל, Chat, מערכות לדיוור אלקטרוני ועוד.
לחברת המוקדים היכרות מעמיקה וניסיון רב בהקמה ותפעול לאורך זמן של מוקדי שירות, מידע , פניות ציבור, מכירה, תיאום פגישות, תמיכה, גבייה ועוד, במגוון ערוצי תקשורת, כתובים ובעל פה, לפרקי זמן ידועים מראש ולאורך זמן. אנו מספקים פתרונות אלו במגוון רחב של תחומים כגון: תקשורת, ביטוח, בריאות, צרכנות, משרדי ממשלה, רכב, נדל"ן, כרטיסי אשראי, תעופה ועוד.
לחברה יכולות גיוס רחבת היקף (מאות עובדים) – בגיוסי מסה שם המשחק הוא מהירות ויעילות, ביכולתנו לגייס מספר גדול של עובדים בזמן קצר.
יכולת ניהול גבוה בהתאמה ובמיקוד הנדרש ללקוח- חברת המוקדים מקצה לכל פעילות מנהל פרויקט בעל ניסיון עשיר בהקמת מערכי שירות וניהול שוטף, בכל השלבים והרבדים הבאים: גיוס, הכשרה, תפעול, הגדרת שגרות ניהול ובקרה, ניהול האיכות, הגדרת תהליכי עבודה במוקד ובממשק לקוח ,הנעת העובדים ורווחתם, ועוד.
הנהלת החברה:
דנה לב-עמי – מנכ"לית חברת המוקדים
ורד טביב – סמנכ"לית שירות מכירות ופרויקטים
חיה הורביץ – סמנכ"לית שירות ומכירות
שירן עמר – סמנכ"לית שירות ומכירות
מורן דסה – מנהלת משאבי אנוש וגיוס